El treball per ambients, a l’educació infantil, es fonamenta en la creació d’espais amb una temàtica molt concreta on
experimentar, crear, relacionar-se, jugar i aprendre.
Aquest nou enfocament de l’espai permet l’agrupament heterogeni dels infants i afavoreix el seu desenvolupament íntegre, fent-los protagonistes del seu aprenentatge.
Mitjançant el joc, l’experimentació i la cooperació entre iguals s’aconsegueix aquest desenvolupament on el mestre passa a un segon terme, adoptant el paper d’acompanyant, posant a l’abast experiències, moments i entorns estimulants.
Els ambients que s’introduiran seran: joc i moviment, ho provam? (experimentació), art i arquitectura. Dins cada un d’ells hi haurà una serie de propostes que aniran variant al llarg del curs i que afavoriran l’aprenentatge autònom dels infants.
Cada dijous us mostrarem el que feim als ambients.
Avui us deixam les fotos de la primera setmana!
Aquest nou enfocament de l’espai permet l’agrupament heterogeni dels infants i afavoreix el seu desenvolupament íntegre, fent-los protagonistes del seu aprenentatge.
Mitjançant el joc, l’experimentació i la cooperació entre iguals s’aconsegueix aquest desenvolupament on el mestre passa a un segon terme, adoptant el paper d’acompanyant, posant a l’abast experiències, moments i entorns estimulants.
Els ambients que s’introduiran seran: joc i moviment, ho provam? (experimentació), art i arquitectura. Dins cada un d’ells hi haurà una serie de propostes que aniran variant al llarg del curs i que afavoriran l’aprenentatge autònom dels infants.
Cada dijous us mostrarem el que feim als ambients.
Avui us deixam les fotos de la primera setmana!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Moltes gràcies per deixar el teu comentari!!!